14. aug. 2012

DANMARKS SPRØDESTE FESTIVAL

Her er der billeder af et af sommerens projekter: Danmarks Sprødeste Festival. Afløseren til Svend Bent Festival, som Hans Buhl har afholdt i hans kolonihave i (vistnok) 9 år. De sidste 3 år har jeg lavet genbrugsbutik, men i år tænkte jeg/vi at festivallen kunne bruge et lækkert lounge område! Så jeg har syet cirkustelt i samarbejde med Lisbeth 'Listetå' Solsø! Jeg synes det blev fantastisk! Det var bare en ekstremt hyggelig weekend med masser af søde og glade mennesker og god musik :-) 2. dagen lavede jeg skrot/lyd workshop sammen med Golshid Rokhzan, hvor børnene kunne lave instrument skrot figurer på et bord der lavede lyd ved berøring! Jubi, jeg glæder mig til næste år!

Here is some pictures from one of my projects this summer: Danmarks Sprødeste Festival (Denmarks most Crispy Festival)! There has been a long tradition to have festivals in this small garden and the last three years I made a secondhand shop for the festival, but this year we decidet that the place needet a lounge area instead. So I have made a circus telt with my dear x-collegue Lisbeth 'Sneakytoe' Solsø. I think the result was fantastic! :-) It was a very cosy weekeend because of many happy and sweet people and great music! On the 2nd day I made a workshop with Golshid Rokhzan where the kids could make instrumental figures from garbage on a table that reacted with sounds when you touched it! Hooray I'm looking forward to next year!



 Danmarks Sprødeste telt med halmballe hygge....

 Min flotte kæreste og hans Honning kompagnoner...

 Sprød hygge...

 En elefantmus ?

Flere søde og meget fine skrotmus


Ingen kommentarer: