15. apr. 2012

FLYVEFISK

I efteråret 2010 gik jeg på dukkemagerkursus ved Marian Aagaard på Teater Reflektion i Århus. Jeg faldt lige over billederne af mine og de andres fine figurer...Jeg lavede en flyvefisk inspireret af Anette Steinbrüchels surrealiske roman af samme navn. Da jeg i sin tid læste bogen gav den så mange fede, syrede og poetiske billeder i hovedet som jeg tænkte kunne være fedt at lave som dukkefilm.

In the fall 2010 I took a course in dollmaking at Theathre Reflection in Aarhus. I just came across the pictures and wanted to show my and the other participants works. I made a flying fish inspired by the surreal novel 'Flying fish' by the danish author Anette Steinbrüchel.








The flying fish has a bit of a bad character it is lazy, aggressive and destructive, this is why it looks so angry!

Ingen kommentarer: